Interviu cu Ana Morodan: “Nu vreau să am copii pentru că mi se pare că responsabilitatea e copleșitoare”

13 07. 2017, 19:47

Interviu cu Ana Morodan. E supranumită “contesa” blogurilor de fashion din România și, zilnic, fiecare fotografie pe care o postează e urmarita de zeci de mii de perechi de ochi, ea având peste 115 mii de urmăritori pe Instagram. În șapte ani, de când și-a făcut intrarea ca bloggeriță în mediul fashion, Ana Morodan a reușit să și câștige supremația în topul celor mai vizualizate bloguri de modă. Recunoscută pentru stilul ei unic și inovator, Ana Morodan ne-a împărtășit secretele ei într-un interviu exclusiv.

Ana Morodan – Interviu

Dacă ai fi tu cu tine și ar trebui să-ți faci o prezentare. Ce ai vrea să-ți spui?

Dragă Ana, ești puternică, încrezătoare, optimistă și lupți în fiecare zi cu micile frici care ar putea să-ți saboteze parcursul. Ai ajuns până aici prin propriile forțe, faci antreprenoriat online și proiecte de suflet în offline, ai strâns în jurul tău oameni superbi care te inspiră în fiecare zi, iubești (poate excesiv!) penele, perlele și paietele, ai alături o echipă de oameni minunați și o comunitate căreia îi ești mereu recunoscătoare pentru succesul tău. Meriți un pahar de GIN! #CinCin #KeepGoing”

Ana, de ce vedetă la București?

Venind dintr-un oraș mic (Arad), m-am lăsat sedusă de frumusețea Bucureștilor și de interacțiunile de-aici. Probabil a fost și criteriul proximității, însă sunt sigură că aș fi muncit la fel de mult și aș fi fost aceeași mică excentrică nebună și la Florența, Paris sau St.Petersburg.

Ana, spune-mi te rog, cine te-a învățat să fii ceea ce ești astăzi și cum ai învățat?

Astăzi sunt EU, cu bune, cu rele, cu obsesii, cu mici vanități, uneori cu frici. Nu te învață nimeni să fii tu; e o continuă cautare și descoperire, multă interacțiune cu ceilalți, multe experiențe de viață dintre cele mai diverse și un cumul de lecții pe care trebuie să le înveți singur.

Ana Morodan – ‘Mi-aș fi dorit să fiu Luisa Casati’

Când și cum ai descoperit bloggingul și ce te-a determinat să lași avocatura pentru această meserie puțin cunoscută atunci când ai inceput tu?

Acum 6 ani. Într-o după-amiază de început de primăvară, cu o țigaretă în mână și mouse-ul în cealaltă descopeream lumea bloggingului worldwide și realizam că în România acest domeniu nu este exploatat. Ideea de a-mi arhiva ținutele zilnice și de a avea un chick-lit updatat zilnic m-a sedus pe loc.

Atunci când am dat la facultate, îmi doream să ajung Andreea Esca, fără să-mi dau seama ce presupune acest lucru. Tu ți-ai dorit să fii cineva vreodată?

Ohh, fără urmă de tăgadă mi-aș fi dorit să fiu Luisa Casati. Această femeie a inventat glamourul, opulența și lifestyle-ul extravagant la sfârșit de secol XIX/început de secol XX. A fost femeia care a rămas în manualele celor mai de seama jet-setteri ai lumii și e o sursa de inspirație pentru mine.

Păstrând contextul, vin și te rog să-mi spui ce trebuie să facă, cum trebuie să fie, ce trebuie să învețe cineva care vrea să fie Ana Morodan?

Eu sper că nu vrea încă nimeni să fie Ana Morodan, pentru că două Morodance s-ar putea să fie puțin prea mult pentru ceilalți… Nu-ți iese niciodată atunci când vrei să fi altcineva; cel mai simplu e să îți dorești să fii tu, iar pentru asta trebuie să fii autentic, asumat și mereu egal cu tine, cu calitățile și defectele tale.

Ana Morodan, ce presupune proiectul Ana Morodan? Noi vedem mult umor, multă naturalețe, multă atenție, însă care au fost sau sunt “prețurile ingredientelor” care te-au ajutat să ajungi aici?

Proiectele mele sunt întotdeauna spumoase, simpatice și cu umor, uneori stârnesc controverse și par ușor de făcut. În spatele aurei de sclipici sunt întotdeauna mii de ore de muncă, mulți oameni de coordonat, multe sticle de gin băute, idei peste idei gândite și discutate, astfel încât rezultatul să fie întotdeauna #WOW.

Am văzut, zilele trecute, un post pe contul tău de Facebook în care povesteai cât de bine te simți în pijamale pe stradă. Iar libertatea aceasta pe care o ai este absolut lăudabilă și demnă de a fi urmată. Cum ai făcut să ajungi aici?

Nu doar pe stradă, dar și la M Office, și la întâlniri cu agențiile, și la întâlniri cu clienți importanți, mă duc de multe ori în…pijama! Pijama masculină, din fineț/ bumbac/ mătase (asta dacă vreau să impresionez), bușesc 2-3 broșe oversized, perle multe, paharul de gin în mână și: bonjour, am venit! Îmi trec atât de multe haine prin garderoba și prin fotografii încât am ajuns să le consider recuzita, iar pijamaua a rămas #theOneAndOnly și mă face să mă simt cel mai bine.