Imagini EXCLUSIVE! Ilinca Vandici, vacanță în Dubai cu fiul ei: “A fost prima oară când am plecat doar cu Zian. Nu am avut…”

Publicat: 24 mai 2023, 13:40 Autor: Grigoriev Gabriela Vedete

Ilinca Vandici, vacanță în Dubai, cu fiul ei, Zian! Vedeta Kanal D a petrecut timp de calitate cu băiatul ei.

Ilinca Vandici, vacanță în Dubai, cu fiul ei, Zian! Cei doi au petrecut câteva zile minunate în care s-au distrat, au vizitat mai multe obiective turistice destinate copiilor. A fost prima oară când a plecat în vacanță doar cu fiul ei, cu care are o relație specială.

Ilinca Vandici, vacanță în Dubai, cu fiul ei: „Mi se pare foarte important să petrecem timp împreună, asta ne unește foarte mult și ne face să ne cunoaștem și mai bine”

Distracția care n-a lipsit în nicio zi de la nicio locație aleasă de mămica Ilinca pentru fiul ei. Mai mult, prezentatoarea “Bravo, ai stil!”, emisiune difuzată la Kanal D2, i-a făcut toate poftele lui Zian. Ilinca i-a și cumpărat micuțului ce jucării și-a dorit, de la jucării de plus, până la avion care trebuia “fabricat” din piese.

Ilinca Vandici ne-a dezvăluit, într-un interviu exclusiv pentru CIAO.RO, cum a decurs vacanța lor în Dubai.

Ilinca, vacanță în Dubai, cu fiul tău, Zian. Este prima oară când plecați într-o vacanță doar doi voi?

A fost prima oară când am plecat doar cu Zian în vacanță. Nu am avut emoții deloc, deja el a crescut și ne înțelegem bine. Zian știe ce are și ce nu are voie, și atunci nu am avut emoții absolut deloc. Eu ca eu, dar el a fost mai mult decât încântat de această vacanță.

A numărat zilele câte mai sunt până plecăm, iar vineri (când era plecarea spre Dubai), n-a mai vrut să mai meargă nici la grădiniță, n-a mai vrut să mai facă nimic. Și-a dorit doar să facem bagajele și să plecăm la aeroport. Mi se pare foarte important să petrecem timp împreună, asta ne unește foarte mult și ne face să ne cunoaștem și mai bine.

Petrecem oricum mult timp împreună. Doar când am filmări nu suntem împreună, dar în aceste zile nu ratăm diminețile. Îl duc la grădiniță dimineața, apoi eu intru la filmări în studio. Între timp, pe el îl iau bunicii și doarme la ei peste noapte, pentru că filmările se termină destul de târziu. În mod normal, când nu sunt filmări, petrecem fiecare zi împreună, ori dimineața, ori seara, weekend-urile de asemenea. Consider că este foarte important, iar pe mine mă împlinește mult acest lucru.

Ilinca Vandici, program bine pus la punct în vacanța din Dubai

Ce program ați avut în vacanță?

Unul extrem de bine organizat cu care rezonez foarte mult pentru că la fel se desfășoară lucrurile și-n viață noastră de acasă. Eu sunt o tipă organizată și îmi place să știu unde mă duc, când, cât stau, ce se întâmplă acolo, cu ce trebuie să ne îmbracăm, ce urmează să facem e.t.c. Să fim pregătiți.

Iar aici, în această vacanță, lucrurile s-au desfășurat exact așa, foarte organizat, toate activitățile au fost direcționate înspre copil, înspre lucrurile care îi fac lui plăcere. Este foarte important ca ei să aibă în permanență ceva de făcut și să nu se plictisească într-un anumit loc. Asta s-a întâmplat și cu noi la Dubai.

Prima zi am avut o zi de odihnă, și am petrecut-o la hotel, la Palazzo Versace Dubai, la piscină, la spa. Este o locație de 5 stele, care amintește de un palat italian din secolul al XVI-lea. Hotelul, situat pe malul apei Jaddaf, este o capodoperă neoclasică cu urme subtile ale arhitecturii arabe, are o intrare impresionantă, tavane înalte, grădini amenajate și o gamă de mobilier italian bine lucrat.

Fiecare piesă de mobilier și țesătură care împodobește cele 215 camere și apartamente ale hotelului și 169 de reședințe este proiectată și personalizată de Versace exclusiv pentru hotel. Fiecare dintre cele 9 restaurante și baruri ale hotelului este proiectat pentru a avea o terasă în aer liber care să reflecte moștenirea Palazzos, unde curtea interioară era spațiul informal pentru întâlniri.

Cele trei piscine exterioare sunt decorate cu plăci de mozaic și înconjurate de palmieri și flori.

Prezentatoarea „Bravo, ai stil!” a ales viziteze doar locații destinate copiilor

Apoi, a început aventura. Am bifat mai multe destinații, dedicate copiilor, evident. Am avut mașină și șoferi de la Orient Tours, astfel că am putut să ne deplasăm repede și la ore exacte de la o locație la alta.

The Green Planet, situat chiar în inima Dubaiului, la City Walk, găzduiește o pădure tropicală verticală interioară captivantă, cu peste 3.000 de specii de floră și faună tropicală.

Locația s-a aflat, desigur, pe noastră. Pe lângă animalele exotice, locația găzduiește și cel mai mare copac auto-susținător artificial din lume și oferă o perspectivă interesantă asupra echilibrului natural fragil al planetei. Este un bio-dom care găzduiește o pădure tropicală care adăpostește peste 3.000 de plante, păsări și animale. Ne-am bucurat de o întâlnire personală cu leneșul. Alte oportunități neobișnuite includ campingul peste noapte în pădurea tropicală, snorkelingul cu piranha sau chiar a fi îngrijitor de grădina zoologică pentru o zi, opțiuni pentru care, de data aceasta, nu am optat.

Ilinca Vandici a dat în mintea copiilor, de dragul lui Zian, în vacanța petrecută în Dubai

Un alt loc de joacă la interior și un vast parc tematic educațional situat în Dubai Mall, preferat de copii, este KidZania. Locația oferă configurații realiste în care copiii pot învăța despre peste 70 de profesii diferite și despre lumea reală, totul în acest oraș interactiv. De la găzduirea propriului spectacol de divertisment, la cum să gătească pizza și la conducerea propriului magazin, oportunitățile de distracție și educație sunt nesfârșite.

Zian a și gătit,mi-a adus și mie o porție de cartofi, dar s-a jucat de-a stomatologul și nu numai.

Ziua la Dubai Safari Park a fost una de neuitat pentru Zian. Dubai Safari, cuprinzând 119 hectare de câmpii deșertice, piste de mașină și alei pietonale umbrite de verdeață, adăpostește deja 250 de specii și 3.000 de animale individuale. Zian a fost impresionat, de-a dreptul, de animalele pe care le-a găsit în locație.

IMG World of Adventures este cel mai mare parc tematic interior din Dubai. L-am bifat si pe acesta, desigur. Am explorat cinci zone tematice de aventură, inclusiv Marvel, Lost Valley, Cartoon Network, IMG Boulevard și Novo Cinemas. A fost o zi plină de acțiune, senzații tari, râsete și distracție.

Ce au vizitat Ilinca Vandici și fiul, în vacanță?

Am mâncat și paste și pizza bune la Bussola Pizzeria, un local situat în Dubai Marina, care oferă una dintre cele mai bune pizza italiană din Dubai. Ne-am făcut și poze superbe cu zgârie-nori pe fundal.

Aventura în Dubai a continuat și următoarea zi. Am ajuns la AYA Universe, care construiește și operează parcuri fizice pentru o lume digitală. Acolo, am pășit într-un univers uriaș de experiențe vibrante, interactive în 12 zone diferite.

Fiecare cu tema sa unică și elemente interactive. Aici, turiștii lasă în urmă lumea reală pentru a crea amintiri ale viitorului într-un cosmos vibrant și plin de culoare. Călătoria transformatoare începe prin intrarea în lumea Aurora, urmată de zonele The Source, Drift, Outland și The Pool. Stele cosmice, bazine, dealuri luxuriante și cascade din zona River, The Falls, Celestia, Flora, Tides și Harmonia completează experiența spectaculoasă. Pe drum, călătorii dansează cu avatare și deblochează personaje noi cu care să interacționeze, ca parte a experienței cu totul captivante, într-un sanctuar care nu există în propriul nostru univers cunoscut.

Zian, răsfățat de mămica Ilinca: „Majoritatea vacanțelor din ultima vreme le-am făcut cu copilul și pentru copil”

l-ai răsfățat pe Zian în vacanța?

Îl răsfăț mereu… și pentru că e vacanță a avut voie mai mult pe tabletă sau pe telefon, sau la televizor, la desene, n-aș putea zice că am exagerat pentru că toată ziua a fost plină cu diverse activități. Vacanța e un răsfăț pentru el, dar și pentru mine. Chiar am reușit și eu să mă relaxez, să mă resetez.

Am impresia că în momentul în care schimbi destinațiile sau pleci puțin de acasă, schimbi un pic energia și atunci lucrurile se așază mai bine pe o anumită traiectorie. Majoritatea vacanțelor din ultima vreme le-am făcut cu copilul și pentru copil. Acestea sunt clar vacanțe doar pentru el.

N-aș putea spune că dacă mă duc într-o destinație cu copilul pentru copil, am timp pentru mine. Vacanțele cu copilul sunt pentru copil. Copiii se plictisesc destul de ușor, drept urmare trebuie să fii acolo, trebuie să fii atractiv pentru ei, trebuie să se simtă în permanență văzuți, auziți și distrați. Inclusiv această vacanță a fost pentru Zian. Mă bucur de aceste vacanțe, pentru că o să crească și atunci va veni și va spune că vrea să plece în vacanță cu colegii, cu prietenii, și nu cu mami 🙂

„Mă bucur de aceste vacanțe, pentru că o să crească și atunci va veni și va spune că vrea să plece în vacanță cu colegii, cu prietenii, și nu cu mami”

Totuși, micuțul Zian, te-a lăsat să “fugi” o oră la spa, la hotel, ca să te relaxezi puțin.

Am fost o gașcă frumoasă, toată echipa minunată care a organizat această vacanță, și pentru că era exact ziua după zborul de noapte pe care l-am avut înspre destinație, Zian a adormit la prânz. Astfel am profitat de a ocazie pentru a mă bucura și pentru a mă răsfață la o oră de masaj, la spa, în cadrul hotelului, la Palazzo Versace, momente care mi-au prins foarte bine.

Zian a dormit în tot timpul acesta, s-a trezit exact după ce am ajuns eu în cameră. Pentru eventualitatea în care se trezea, un coleg din grupul nostru a fost lângă el în tot acest timp în care a dormit buștean.

Ilinca Vandici: „Zian are o alimentație echilibrată și cumva nu pun limite extrem de stricte. Meniul lui nu sare din tipare”

Spuneai că în vacanțe îl lași să mănânce… Acasă are o altă alimentație?

Zian are o alimentație echilibrată și cumva nu pun limite extrem de stricte. Meniul lui nu sare din tipare. Când era mic, i-am dat tot ceea ce am considerat că este sănătos și este bun pentru imunitatea lui. Din momentul în care a început să crească și și-a dezvoltat propriile gusturi și propriile afinități pentru diverse feluri de mâncare, a învățat să spună “nu”.

Ceea ce pe mine mă încântă, pentru că este foarte important ca în viață să spui și “nu”, nu doar în ceea ce privește alimentația, atunci când ceva nu îți place, ci în general. Iar când refuză îl las în pace.

Mănâncă supe, paste, pizza, cereale cu lapte, ovăz cu banană, un fel pe care i-l pregătesc dimineața la cuptor, cu lapte de migdale. Mănâncă orez cu lapte, mănâncă relativ sănătos. Nu exagerează cu nimic.

E adevărat, îi place mult ciocolata, și atunci îmi cere o dată, de două ori pe zi. Și îi dau pentru că știe că nu e sănătos să consume foarte multă ciocolată. Mănâncă 1,2,3 bucățele, după care se oprește. Ai o relație specială cu fiul tău.

De ce nu-și păcălește Ilinca Vandici fiul, niciodată?

Spuneai că nu l-ai mințit, păcălit, niciodată.

Da. Exclus să îl mint. Pentru că nu aș face altceva decât să creez un precedent și să îl învăț că este ok să mintă. Ceea ce nu-mi doresc. Unul dintre lucrurile pe care le urăsc pe lumea asta este minciuna. Și pe lângă asta, pentru mine contează foarte mult dezvoltarea lui emoțională. Îi explic copilului meu cum este situația, trebuie să-ți iei un timp anume și să ai răbdare să-i explici lucrurile astea pentru ca el să le înțeleagă.

Dacă am filmări sau dacă trebuie să plec undeva fără el, prefer să-I spun, să știe exact câte nopți trec sau câte ore trec. Cu orele încă nu este extrem de bine familiarizat. Încerc să găsesc o variantă ca să-i explic cam cât durează lipsa mea de lângă el sau cam ce urmează să se întâmple după ce mă întorc. În permanență el să știe că orice s-ar întâmpla eu mă întorc, sunt acolo.

„Am mai învățat că tonul pe care îi spui ceva copilului tău este foarte important”

Ai multă răbdare….

Îl iubesc enorm. Am învățat de-a lungul timpului care sunt nevoile copilului meu. Consider că, având acest soi de energie și de atitudine cu el, îi dau și lui timp să se dezvolte, să învețe ce îi place, ce nu-i place, dacă vrea sau nu ceva. Și am învățat că există lucruri pe care trebuie să i le spui sau să i le povestești ca de la om mare la om mare.

Dar sunt și momente, foarte multe de altfel, când, dimpotrivă, nu trebuie să uiți că el este un copil. Am mai învățat că tonul pe care îi spui ceva copilului tău este foarte important.

Ilinca Vandici își va lua bonă pentru Zian: „Sunt momente sau perioade din zi în care am nevoie de cineva pentru două ore. Și nu găsesc de pe o oră pe alta sau de pe o zi pe alta”

Ai studiat mult, îmi povesteai.

Am citit și am învățat din cursurile de dezvoltare personală, psihanaliză pe care le fac de 3 ani, săptămânal. Sunt lucruri pe care le-am descoperit în timp și lucruri care îmi sunt foarte utile, benefice, și pentru el, și pentru mine. Copiii sunt ca un burete care absoarbe energia celor din jur.

În momentul în care vii după o zi agitată e mai bine stai cu tine 10 minute, să te liniștești, după ce ai curățat și ai eliberat toată energia acumulată de peste zi, te duci și petreci timp de calitate cu copilul tău. Timp de calitate înseamnă să fii acolo, prezent.

Adică nu să stai lângă el cu ochii în ecranul telefonului de exemplu. Trebuie să-l vezi, să-l auzi, să-l asculți, să-i simți nevoile, să vii în întâmpinarea nevoilor lui. Este “win win situation”; pentru că dacă te duci spre el cu un ton ridicat, cu energie negativă, el te simte și-ți va raspunde la fel. Și atunci va fi o situație mai complicată, pentru amândoi.

De ce să nu eviți treaba asta când se poate? Ia-ți 10 minute, recalibrează-te și fii înțelegător și atent cu copilul tău…

Te ajută cineva în creșterea lui? Ai o bonă? Sau bunicii?

Bunicii mă ajută. O să vină și o bonă la un moment dat. Sunt momente sau perioade din zi în care am nevoie de cineva pentru două ore. Și nu găsesc de pe o oră pe alta sau de pe o zi pe alta pe cineva disponibil care să petreacă timp cu fiul meu două ore cât să rezolv eu ce mai am de rezolvat.

„Cei 7 ani de acasă, din punctul meu de vedere, nu se rezumă doar la a mânca frumos cu cuțitul și furculița la restaurant”

Cred că e foarte important să fie o bonă acolo, astfel încât dacă ai nevoie de ea să poată să-și exercite treaba. Doar că eu nu cred în educația pe care o bonă i-o poate face copilului tău. Cred că tu poți. Consider că educația se face acasă. Nu întâmplător există vorba aceea despre importanța celor 7 ani de acasă. Iar cei 7 ani de acasă, din punctul meu de vedere, nu se rezumă doar la a mânca frumos cu cuțitul și furculița la restaurant sau a spune “Buna ziua!”, “Buna seara!”, “Mulțumesc”, “Te rog frumos”.

Cei 7 ani de acasă se referă la tot bagajul emoțional cu care copilul pleacă după aceea în viață. Dacă eu ca mamă nu sunt atentă la copilul meu, nu-l aud, nu-l văd, nu îi ofer ce are el nevoie, el va fi un om care nu va auzi, nu va vedea, nu va oferi nimănui.

Ilinca Vandici, emoții mari într-un roller coster în vacanța din Dubai: „Timp de 20 de secunde mi-am văzut toată viață în fața ochilor și l-am strâns pe Zian tare, tare de mână”

revenim la vacanță. Cum a fost la IMG World of Adventures?

A fost superb. Ne-a plăcut, am mai fi stat puțin. Am avut și o experiență ușor tulburătoare, ne-am urcat într-un roller coster care a fost mai mult decât ne-am așteptat! Spiderman este personajul Marvel preferat de Zian așa că am găsit un roller coster Spiderman. Nu mi-am imaginat că va fi ceva care îmi va tăia răsuflarea la propriu!

A fost un roller coster în adevăratul sens al cuvântului! Timp de 20 de secunde mi-am văzut toată viață în fața ochilor și l-am strâns pe Zian tare, tare de mână. Dar, altfel, a fost extraordinar! Mi se pare incredibil cum oamenii reușesc să construiască astfel de locuri.

Este Dubaiul o destinație de vacanță pentru familii, părinți și copii?

Oooo, 100%! Și asta am și vrut să scoatem în evidență cumva, inclusiv eu, pe rețelele de socializare. Pentru că, de multe ori, am fost pusă și eu în situația de a căuta destinații relativ apropiate, unde să ai ce să faci cu copilul, să îl angrenezi în activități diverse, astfel încât el să nu se plictisească.

Dubaiul este o destinație care oferă extrem de multe variante părinților care vin cu copiii, fie că vorbim despre zona de plajă, de piscină, fie că vorbim despre zona de atracții indoor, care sunt extrem de potrivite mai ales atunci când temperaturile sunt ridicate.

Ce spune Ilinca Vandici despre noul sezon „Bravo, ai stil!”: „Alex Abagiu este magic din toate punctele de vedere”

Cum e la sezonul nou “Bravo, ai stil!” de pe Kanal D 2?

Absolut superb e acest sezon ‘Bravo, ai stil!”. Ne-a fost dor! Cred că tuturor ne-a fost dor de sezon autentic, original, să zic, pentru că ne-am întors la origini în acest sezon. Ne-a fost dor de un astfel de sezon, e un altfel de energie. Sunt concurente extrem de puternice, carismatice, cu personalități deosebite, care ușor-ușor își creionează personajul în cadrul show-ului, iar asta este foarte important pentru cei de acasă pentru că se vor regăsi într-una dintre ele măcar, fiind topologii total diferite.

Jurații sunt excepționali, s-a alăturat echipei noastre Alex Abagiu care este magic din toate punctele de vedere, are o carieră excepțională, și expertiză în arta frumuseții. E o plăcere efectiv să-l asculți. S-a încadrat foarte bine în acest show, pe care, de altfel, l-a urmărit încă de la primul sezon.

Atmosfera în culise este extraordinară, toți suntem întotdeauna cu zâmbetul pe buze și e o mare plăcere dimineața, să te trezești, să te gândești că ai o zi întreagă de filmări alături de oameni care te fac să te simți bine. Te duci cu drag, cu zâmbetul pe buze, și să abia aștepți să vezi ce urmează să se întâmple. Pentru că fiind un reality show, la “Bravo, ai stil!” este, ca în viață, cu multe suprize.

„Echilibrează foarte bine situația. Sunt exigenți când e cazul, dar și relaxează lucrurile cu glume”

Și tu ești una dintre persoanele care știu cum a fost, ce a fost, cum a început. Știi tot. Te-ai gândit vreodată, ca într-o emisie, nu în tot sezonul, să fii jurat? Ce ai face diferit?

Nu m-am gândit! Dar e o perspectivă interesantă. 🙂 Nu știu dacă aș face ceva diferit. Mi se pare că fiecare are rolul foarte bine stabilit acolo. Nu m-am gândit la asta… și ar trebui să mă gândesc puțin înainte să răspund. Așa, la prima vedere și la prima mană, nu mi se pare că aș schimba ceva. Ei echilibrează foarte bine situația, sunt profesori excepționali, au foarte multe lucruri interesante de transmis, sunt exigenți când e cazul, dar și relaxează lucrurile cu glume; ca niste adevărați mentori.

Sursa foto: ciao.ro/ arhivă personală

Publicat: 24 mai 2023, 13:40 Autor: Grigoriev Gabriela Vedete
Gabriela Grigoriev este reporter special pe zona de Lifestyle la CIAO.RO, care face parte din Grupul de presa GMN. A…...