EXCLUSIV | Oana Roman, adevărul despre cazul “Brânza Regelui”: “Eu spre deosebire de ceilalți măcar m-am prins că nu era în regulă”
S-a tot vorbit zilele trecute despre influencerii păcăliți să promoveze pe social media un produs care nu există, mai precis “Brânza Regelui Carol al III-lea”.
Pe scurt, un tânăr creator de conținut, Andrei Petroff, a postat un videoclip care a devenit viral pe Youtube în care povestea cum a păcălit câțiva influenceri care au promovat un produs care nu există. De fapt, acesta a vrut să demonstreze că sunt influenceri care promovează orice produs, înainte să verifice despre ce este vorba mai exact și să se documenteze.
Oana Roman îl contrazice însă pe cel care a vrut să se afirme, creând astfel controverse! „Se pleacă de la o premisă total greșită! Adevărul e că NU era despre a promova un produs!”. Vedeta, care nu este străină de lumea PR-ului, a explicat exact ce înseamnă să promovezi, de fapt, un produs!
Oana Roman, singura care a sesizat farsa
Oana Roman care și-a creat o comunitate frumoasă pe Instagram a postat și ea câteva stories cu respectivul produs însă apoi a șters dar a păstrat probele, fiind singura dintre cei care a și verificat apoi adevărul, având unele suspiciuni. Oana Roman s-a prins că ceva nu este în regulă și a dat astfel un mail oficial către Curtea Regală pentru a verifica informațiile primite și dacă i se confirmă bănuiala că ceva din toată această poveste este cusut cu ață albă.
Declarațiile făcute pentru Ciao.ro de fiica lui Petre Roman nu mai au nevoie de nicio explicație pentru că reiese clar faptul că profesionalismul de care a dat dovadă în acest caz a “salvat-o” să nu cadă în plasă și să îi facă “jocul” tânărului creator de conținut care a vrut să se afirme.
Oana Roman, adevărul despre cazul “Brânza Regelui”
“Trebuie foarte clar stabilit un lucru: faptul că acest băiat a prezentat povestea în mod eronat și în mod intenționat mincinos, pentru că:
Nu era vorba despre a promova un produs. Era o scrisoare care era o invitație la un eveniment, scrisoare care era însoțită de un pachet în care erau două produse: o sticlă de vin și o bucată de brânză, care nu avea siglă și nu avea brand.
A promova un produs înseamnă a spune: produsul care se numește X, care este, se vinde sau se cumpără de pe site-ul Y. Asta înseamnă a promova un produs! Acel pachet și acea scrisoare nu aveau ca scop promovarea unui produs, adică îndemnarea celor care te urmăresc să cumpere dintr-un loc sau de pe un site sau dintr-un magazin sau de pe o pagină de Facebook/Instagram, ce vreți voi, un produs.
Era un cadou primit ca și însoțitor, dacă vreți, al unei invitații la un eveniment. Deci orice altceva este eronat. Faptul că toate televiziunile de știri și toate ziarele au preluat această informație spunând că cei care au primit pachetul au promovat un produs, pur și simplu au mințit pentru că nu era vorba despre a promova un produs.
“Eu spre deosebire de ceilalți măcar m-am prins că nu era în regulă”
Repet și vreau să se rețină foarte clar acest aspect: a promova un produs este a spune că produsul de la brandul cutare, de la producătorul X, fabrica X, Y, Z, sau site-ul, magazinul care distribuie acest produs se găsește pe site-ul Y. Nu a fost vorba despre așa ceva. Nu au fost îndemnați urmăritorii să meargă să cumpere acest produs, nici din online nici dintr-un magazine fizic pur și simplu pentru că nu avea nicio siglă și pentru că scopul acelui pachet nu era de a promova un produs ci despre a fi înștiințați de o invitație la un viitor eveniment.
Escrocheria și minciuna era doar faptul că acel personaj s-a dat drept reprezentant al Casei Regale a României, chiar dacă a scris Curtea Regală, mă rog, e fix același lucru, iar farsa de fapt la bază, asta era, și anume că nu reprezenta pe nimeni care să aibă legătură cu Familia Regală. Nu, despre produs, despre produs nu era vorba!”, a ținut Oana Roman să lămurească exact situația care s-a creat în jurul acestui subiect.
Se și vede lucrul ăsta dacă stați să vă uitați atent
“Eu, spre deosebire de ceilalți, măcar m-am prins că nu era în regulă și l-am și reclamat pe om și l-am și luat la întrebări. Dar despre a promova un produs nu a fost vorba și sunt șocată de faptul că absolut nimeni nu a stat să gândească 30 de secunde acest aspect. Bașca că eu produsul ăla nici măcar nu l-am desfăcut din ambalaj.
Se și vede lucrul ăsta dacă stați să vă uitați atent. Nu l-am luat în considerare prea mult pentru că practic scrisoarea era, hai să zicem, interesantă la început, după care mi-am dat seama că de fapt nu era ceva în regulă și de aceea am făcut ce ați văzut voi în acele două poze pe care le-am trimis!”, a mai completat Oana Roman, care se știe că este destul de vigilentă și mereu pe fază, mai ales în acest caz, vedeta având studii de PR ca la carte.