Cum a ajutat-o depresia să ajungă celebră. Povestea neștiută a celei mai populare vedete de pe Instagram, din România: ”A început ca un experiment, pentru că nu aveam prieteni”
Mimi, una dintre cele mai urmărite creatoare de conținut online din România, a trecut printr-o depresie puternică înainte sa fie celebră.
Pe cât de minionă este, pe atât de multă iubire și bunătate pare că inspiră celor din jurul ei. Însă, Mimi a trecut prin momente mai puțin frumoase până să ajungă aici. Zilele în care se trezea fără chef de viață și fără vlagă și plânsetele până târziu în noapte au făcut-o să se maturizeze și să ajungă la Mimi de astăzi.
Cum a scăpat Mimi de depresie?
Pe Mimi depresia a făcut-o să fie influencer. Ea a plecat în Marea Britanie la colegiu, fiind profund afectată de bullying-ul primit în țară. Acolo a întâlnit mai mulți oameni care făceau vlog. Petrecând timpul cu colegii ei de liceu, a realizat că își dorește să facă conținut pentru mediul online. S-a apucat să facă vlog, acest lucru făcând-o să uite de toate problemele.
Mimi: „Am început să merg la psiholog”
“Eram clasa a 11-a la un liceu de arte din București când am hotărât să mă mut în Londra ca să îmi termin studiile pentru că eram bullied și nu mai suportam încă un an în mediul respectiv. Eu nu pot să spun că am avut o adolescență fericită, aveam tot timpul stări depresive din cauza bullyingului căruia nu știam să îi fac față pe atunci. Am început să merg la psiholog și m-a ajutat enorm, dar ce a reușit să îmi schimbe viața complet și să mă facă să simt că am un scop și o direcție, a fost faptul că m-am apucat de vlog. A început ca un experiment, pentru că nu aveam prieteni acolo și voiam să îmi ocup timpul cu ceva, și uitându-mă la vlogurile youtuberilor britanici am descoperit că de fiecare dată reușesc să îmi schimbe starea și să mă facă să mă simt mai bine. Așa că am hotărât să fac și eu același lucru pentru oameni și așa m-am apucat de creat conținut în mediul online”, a declarat Mimi pentru CIAO.RO.
Mimi are o comunitate frumoasă pe Instagram, care în prezent depășește 1,1 milioane de adepți cu care comunică sincer.