Află ce inseamna SEO si servicii de optimizare site

de: Simona
31 05. 2019, 13:41

Concurența s-a mutat acum în mediul online și acolo trebuie alese cele mai bune arme pentru a învinge în lupta cu competiția. Miza va fi mereu o poziție pe prima pagină și menținerea acolo cât mai mult timp.

Pentru a afla ce inseamna SEO si servicii de optimizare site va trebui să acordăm o atenție sporită tuturor informațiilor legate de modificarea algoritmilor de căutare Google și să vedem ce strategii pot fi folosite pentru a obține rezultate cât mai bune, în mod constant.

Află ce inseamna SEO si servicii de optimizare site

Cunoscut sub numele de SEO – Search Engine Optimisation – procesul prin care se urmărește obținerea unui trafic cat mai însemnat și de calitate în site și câștigarea unei poziționări cât mai bune în motoarele de căutare este un proces continuu.

Acesta  începe din momentul în care este conceput un site, urmează cu abilitate până la obținerea poziționării dorite și trebuie să fie realizat permanent pe toată perioada de existență a respectivului site. Cu cât un website va beneficia de servicii de optimizare mai bune, cu atât va fi poziționat mai bine în căutări, va avea mai mulți vizitatori, își va îndeplini mai bine scopul și va genera mai multe conversii.

Felul în care lucrurile se petrec în mediul online sunt într-o dinamică continuă. De multe ori tot acest proces poate fi obositor și derutant pentru o persoană care nu are experință. Chiar dacă ne folosim de toate elementele necesare, ca la carte, se poate întâmpla să nu obținem de fiecare dată ceea ce scontăm.

Tocmai de accea testarea și căutarea permanentă de idei și soluții poate fi de mare ajutor. Însă pentru a realiza strategii complexe, fără riscuri și cu efciență maximă, este bine să apelați întotdeauna la o agenție specializată, cu experință și recomandări, așa cum este IT eXclusiv.

Care sunt cei mai importanți pași ai unei strategii SEO actuale?

Dobândirea unei poziționări cât mai bune în motoarele de căutare este stâns legată de respectara unor pași esențiali, fără de care niciun site nu are șanse reale în lupta cu concurența. Și merită menționat faptul că, dacă îi veți respecta, rezutatele obținute vor fi sigure și de durată. Asta pentru că orice optimizare SEO are nevoie de perioade mai lungi de timp pentru a-și produce efectele și a-și dovedi eficineța.

Iată care ar fi aceștia:

  1. Dacă doriți să obțineți rezultate bune trebuie să aveți foarte clar în minte, încă din faza de concepere a site-ului, care este direcția de dezvoltare și de promovare a afacerii voastre. Încă din această etapă este bine să puneți la punct toate detaliile legate de cuvintele cheie și de specificul publicului țină pe care îl vizați. Încă de pe acum trebuie să știți foarte clar care vă este concurența și să încercați să vă delimitați de ea.
  2. Pentru a putea ajunge pe prima pagină veți avea nevoie de o bună optimizare on page. Conținutul trebuie structurat și conceput în funcție de domeniul de activitate și de scopul urmărit. Paginile, titlurile, textele, imaginile, link-urile, harta site-ului, toate trebuie să fie optimizate pentru motoarele de căutare. Este esențial ca textele să fie scrise corect, să fie informative, să ofere răspunsuri la cât mai multe întrebări care îi pot intresa pe utilizatori și pe cei care caută afacerea voastră. Iar unul dintre detaliile cele mai importante este ca toate textele să conțină cuvinte sau expresii cheie pe care le considerați definitorii pentru domeniul de activitate.
  3. Optimizarea off page și procesul de link building sunt foarte importante pentru urcarea în clasament. Pentru a avea șanse reale la o poziție cât mai bună, un site are nevoie de o strategie de link building inteligentă și complexă. Alegeți să colaborați cu site-uri cu autoritate și care au un scor cât mai bun. Câteva comentarii pe forum-uri sau pe bloguri de specialitate sau realizarea unui schimb de link-uri pot fi și ele extrem de utile pentru poziționarea site-ului. Cu cât există mai multe link-uri de calitate către pagina voastră web, cu atât veți fi mai aproape de poziția pe care v-o doriți în clasament.
  4. Promovarea plătită reprezintă un al treilea element crucial în obținerea unei cât mai bune poziții în clasament.

Promovarea prin Facebook Ads, Google Ads cu Serach Ads, Disply Ads,Video Ads, App Ads, You Tube, Instagram, Linkedin, link building prin publicarea de anunțuri  plătite, marketing afiliat, campanii de retageting sau remarketing sunt tot atâtea instrumente pentru a obține un trafic cât mai mare și pentru a accede cât mai sus. Bugetele alocate și targetarea cât mai eficientă a publicului țină căruia vă adresați sunt foarte importante petru a ajunge acolo unde vă doriți.

Câstigarea unei poziții cât mai bune în căutările Google nu este o sarcină așa de ușoară precum poate părea. Este nevoie de multă abilitate și prcepere, dar mai ales de menținerea eforului de a ramâne poziționați cât mai sus.

Pentru a beneficia de strategii complexe și service SEO la înălțime accesați site-ul Itexclusiv.ro!